Україна, м. Вінниця, вул. Немирівське шосе, 201а
(093) 998 - 70 - 70 / (068) 077 - 87 - 87
8:00 - 17:00

Рекламні листівки

Одним з ефективних засобів інформування великої кількості людей одночасно є використання рекламних листівок. Основною метою листівок є опис та надання характеристики товарів та послуг. Складовою подібних листівок, на яких представлені товари, слід зазначити привабливі ціни.

Технічне та художнє оздоблення рекламних листівок може бути виконано в різноманітних форматах та стилі. Це може бути як окрема листівка, так і добірка, з якої клієнт зможе повноцінно дізнатись про компанію, її діяльність, можливості, послуги та товари. Стандартними розмірами листівок є формат А4 (210х297). Щільність паперу варіюється в межах від 80 до 300 г/м2.  Рекламні листівки є ефективним та ефектним засобом комерції під час проведення рекламних акцій, який можна порівняти лише з подарунком щоденників або записників на виставках. Яскравий, оригінальний дизайн приверне увагу потенційного споживача та одночасно ознайомить з усією необхідною інформацією.

Сучасний ринок пропонує безліч різноманітних товарів та послуг починаючи з виробництва цегли і закінчуюючи розробкою веб-сайтів. Проте, коли доходить до справи, людина не знає куди їй слід звернутись. Маючи в наявності рекламну листівку, яку він/вона отримали на вулиці або в магазині, значно полегшить задачу, оскільки в першу чергу він звернеться саме до тієї фірми.  Таким чином, замовляюючи рекламні листівки, виробник товарів значно виграє. Розповсюджуючи дану інформацію, збільшується коло потенційних споживачів.

При виготовлені рекламних листівок увагу слід приділяти не лише інформаційному змісту, але й слід дотримуватись певних правил дизайну. Врахувавши наступні умови, ваша листівка принесе максимальний ефект:

  • Лаконічність інформації. Чіткі речення, що максимально надають необхідну інформацію. Мова листівки, при цьому, повинна бути простою та доступною.
  • На першому плані потрібно розмістити основне ключове слово, для того щоб одразу привернути увагу потенційного клієнта. Так наприклад, в залежності від цільової аудиторії, та пропонованого товару, ключові слова можуть бути : “міжкімнатні двері”, “одноразовий посуд” і багато іншого.
  • Весь зміст комерційної пропозиції повинен вміститись в одній фразі. Відповідно, для подібного речення слід використовувати великий шрифт. Колір тексту, малюнку та самої листівки в цілому клієнт може обрати за побажанням.
  • Безпрограшним кроком стане підбір відповідних елементів, що зроблять вашу рекламну листівку відмінним інформаційним джерелом. Так, наприклад, можна вказати ціни, карту, корисні таблиці тощо. 

Таким чином, вірно та грамотно підійшовши до питання розробки креативної і водночас ефективної рекламної листівки, ви позитивно зарекомендуєте себе та вашу фірму, а разом з тим, значно поповните коло клієнтів. Наші дизайнери допоможуть вам розробити креативний оригінал-макет листівок, що цілком буде відповідати всім вашим побажанням та вимогам.